Majlis Anugerah Prestasi Pasti Raihan sesi 2022, Bakri Johor

Alhamdulillah syukur sangat majlis kami berjalan lancar pada 31/01/2023. Sebelum itu, setiap hari hujan sampai kebanyakan kawasan di seluruh Malaysia dilanda banjir.  Mujur masa majlis kami cuaca redup angin kuat je tak berapa panas. Bila dah habis majlis tengah kemas-kemas tu baru hujan turun. Maklumlah risau buat pentas di luar bangunan Pasti. Ena sebagai PIC pentas dan hadiah agak risau ada masalah berlaku. Gugup depan parents yang hadir. Tapi syukur semua berjalan lancar.

Box tahniah tu beli kat shopee dalam RM5/box (https://shp.ee/gkkjhfa)


Syukur majlis habis cepat 10.30 pagi.


OBJEKTIF MAJLIS

Majlis Anugerah Prestasi ini dirancang sebagai tanda penghargaan pihak PASTI kepada para pelajar atas kecemerlangan mereka. Bagi meraikan murid-murid yang bakal menamatkan pembelajaran sesi 2022 dan murid-murid 6 tahun yang bakal meneruskan pelajaran di sekolah rendah.

FALSAFAH PENDIDIKAN PASTI

Pendidikan PASTI merupakan satu usaha bersepadu dan berterusan bagi membina generasi tunas Islam yang unggul dari segi aspek rohani, jasmani, intelek dan sosio-emosi yang berteraskan Islam, Iman dan Ihsan melalui penguasaan ilmu fardu ain dan fardu kifayah. Usaha ini bertujuan untuk melahirkan insan soleh pintar yang berupaya menyumbang kesejahteraan keluarga dan masyarakat yang diredhai Allah di dunia dan akhirat.

SENARAI ANUGERAH :
1. CELIK Al-QURAN
2. CELIK SAHSIAH
3. CELIK MINDA
4. CELIK BAHASA
5. CELIK CERDAS

Setinggi-tinggi penghargaan dirakamkan kepada pihak yang terlibat sama ada secara langsung mahupun tidak langsung dalam menjayakan Majlis Anugerah Prestasi PASTI Ar-Raihan 2022 ini.



Alhamdulillah parents suka sangat hadiah dari kami. Semua anak-anak dapat hadiah. Kita meraikan semuanya layak dapat anugerah. Cuma Anugerah Mumtaz diraikan pada majlis yang lebih besar.


1 bos ni budget RM20 gitu..


Cap bersulam nama murah ni order kat Indonesia melalui platform Shopee. Memang jauh lebih murah. Penghantaran dalam masa 10 hari.

Cap siap nama : RM9 (https://shp.ee/k2wzn8n)
Transparent cake box 8 inci : RM4.88 (https://shp.ee/ci56bpi)
Mini bear : RM0.85 (https://shp.ee/zvi9nti)
Custom keychain : RM1.59 (tak ingat kedai tapi seller kelantan)
Selebihnya tambahlah jajan dan riben beli dekat kedai ECO Shop.



Graduation photo props ni kami DIY je. Beli imperial board hitam ni RM14 gitu kat kedai alat tulis boleh potong dapat lah 2-3 saiz.
Tapi kalau malas korang beli je siap.murah je.hehe

nak cepat beli je siap >> https://shp.ee/bj9qr4e



hadiah 4 tahun


hadiah 5 tahun


hadiah 6 tahun


Gimik perasmian. Beli selimpang graduation tu kat shopee RM2.90. Lepastu upah naikkan belon di kedai Tunas Florist Muar RM50 sebab gas helium mahal sikit. Kotak tu DIY sendiri. Gas helium tahan 8 jam je. So minta delivery pagi ke Pasti.


Tayangan montaj


Persembahan nasyid 4 tahun


Persembahan koir 5 tahun


Persembahan dikir barat 6 tahun


Persembahan lagu Terima Kasih Cikgu dari 4,5 & 6 tahun


Sambutan birthday


Alhamdulillah majlis kami berjalan dengan lancar. banyak sumbangan diberikan tidak kira wang, tenaga dan barangan kepada Pasti kami. Terima kasih semua yang terlibat menjayakan majlis ini. Jumpa lagi di sesi 2023.

Post a Comment

1 Comments

Warisan Petani said…
Alhamdulillah
Selesai majlis dengan jayanya