Kitsui Coco XsLITE menyekat selera makan berlebihan

Dilema apabila menghadapi masalah sukar mengawal selera makan disebabkan mudah lapar, sudah tentu rasa agak susah ena nak konsisten diet. Maka nak bersenam lagi lah susah nak amalkan. Itu lah yang ena alami di usia 30an ni. Mungkin faktor usia yang makin naik maka kadar metabolisme makin rendah. Lemau juga badan ni nak uruskan rumahtangga kalau tak jaga makan dan kecergasan badan. Kekangan masa buatkan ena mencari anisiatif yang mudah tapi selamat digunakan sesuai untuk ibu-ibu yang kejar masa. 

Sebab itu ena mula amalkan Kitsui Coco XsLITE yang memberi rasa kenyang lebih lama. Lagi pula ena ada tanda seperti di bawah :

Tanda makan berlebihan
Sakit perut, sakit kepala, tekanan, perut kembung dan cepat letih & mengantuk

Amalkan Coco XsLITE selepas sarapan untuk bekalkan tenaga ketika bersenam


Alaaaa mudah sangat senaman yang sesuai untuk suri rumah ni. Nanti korang tonton video ena bersenam okay... Cara amalkan pon senang iaitu sebelum melakukan senaman regangan, ambil sarapan dan minum Coco XsLITE kerana kesan pembakaran lemak lebih cepat jika digabungkan dengan senaman serta membantu kawal pemakanan. Biasanya selepas bersenam perut kita akan cepat lapar semula. Sebab itu ena sarankan jangan skip sarapan ya.


Dengan gabungan bahan-bahan natural untuk membantu penurunan berat badan disamping menjaga kesihatan tubuh. Ia memberi rasa kenyang yang lebih lama sesuai untuk ena buat senaman ringkas di rumah tanpa biarkan perut kosong. 

Apakah bahan utama di dalam Coco XsLITE?


Sijil yang diperakui sah bebas bahan yang membahayakan


Semua produk dibawah jenama Kitsui telah melalui dan lulus ujian keselamatan dan ujian makmal, malah telah mendapat sijil halal dari kilang bertaraf GMP sebelum dipasarkan kepada orang ramai melalui Farmasi Watsons & Guardian yang terkemuka di Malaysia.


Kitsui adalah produk jenama tempatan yang telah bertapak di pasaran tempatan lebih dari 20 tahun dan antara jenama paling dipercayai dan laris di Guardian dan Watsons.

 Kenapa pilih Kitsui?

1. Kesihatan : Sachet Pack Menghindari Bacteria dari memasuki
2. Kualiti : Denaturasi takkan berlaku dengan satu hidangan per sachet
3. Kemudahan : Senang di bawa kemana-mana
4. Segar : Penduaan sachet bukanlah prosedur yang mudah
5. Vitamins & Minerals : Komposisi bahan seimbang seperti yang di tuntut
6. Sachet Powder : serbuk + air lebih senang serap kedalam system badan kami

Cara penyediaan minuman produk Kitsui


* Waktu pengambilan yang disarankan adalah sebelum makan tengahari iaitu selepas sarapan

1. Sediakan shaker untuk membancuh air
2. Campurkan 1 paket ke dalam 150ml air suam ke dalam shaker
3. Goncang sehingga larut dan diminum sebaik selepas penyediaan. Minum air yang banyak sepanjang hari untuk kesan terbaik.

Kitsui review >> Ena bukan penggemar coco tapi Coco XsLITE ni kena dengan selera tekak ena sebab tak terlalu pekat dan muak. Ia tidak mengganggu proses penghadaman harian ena. Jadi Kitsui untuk kurus ini selamat digunakan tanpa mengganggu pemakanan kita.

Full video senaman ringkas yang boleh dipraktikkan surirumah

Voucher ‘KITSCOCO’ Diskaun 5% di shopee KITSUI MALL

.....................................................................................................

Laman sesawang rasmi Kitsui Malaysia

Instagram :

Facebook :

Tik Tok :

Shopee : 

Website :

#Kitsui #Kitsuimalaysia #Kitsuilovers #kesehatan #watsonsmalaysia #guardianmy #cocoxslite #kitsuireview #kitsuiuntukkurusreview #kitsuiuntukkurus
 

Post a Comment

4 Comments

Sis Lin said…
Boleh cuba ni, biasa nampak kat Guardian jual ni, cuma tak fikir nak cuba, bila baca banyak review kata bagus, nak gak cubanya...
Atie Zieya said…
byk tul review about ni, rasa nak cuba juga la
hasnita said…
kalau ada cyst or fibroid boleh minum ke kitsui coco xlite ni😲😲