Norwex kitchen cloth memudahkan tugas suri rumah di dapur

Norwex kitchen cloth memudahkan tugas suri rumah di dapur | Akhirnya ena dapat juga merasa kain buruk kayangan ni sebab dapat freegift belian produk IKEA melalui Personal Shopper Muar. Nanti ena akan cerita lanjut berkaitan beli barang IKEA. Patutlah ramai review kain ni best. Bila dah cuba sendiri terus rasa puas hati sebab sekali lap je dah terus lenyap minyak degil di permukaan dapur. Kurang lah stress siap memasak nak hadap dapur yang kotor kan.


Macam biasalah kalau menumis sambal confirm percikan minyak meletus sekeliling dapur. hahaha.. Sama lah juga kalau goreng ayam atau ikan. Normally memang ena akan spray dengan air sabun kemudian lap dengan kain buruk. Bila diulang perbuatan sama jadi kain buruk akan berbau hapak. Lepastu kumpul, rendam dan basuh. Tetapi bezanya Norwex kitchen cloth ni lap banyak kali pon tak berbau.  Tangan ena pon takde bau. Lap kering macamtu je. Kalau kotoran degil melekat sangat baru lembabkan kain dan lap semula.

Kitchen Cloth (RM49) - Charcoal 35 cm x 26 cm


Terdapat 5 warna: blue, charcoal, eggplant, graphite and sunflower

Kelebihan Norwex Microfiber :

1. Super-soft, cepat serap dan cepat kering
2. Mengeringkan dapur dan pinggan mangkuk dengan cepat
3. Tidak kasar dan selamat dikebanyakan permukaan dapur
4. Menjimatkan masa dan wang tanpa membeli kitchen towel pakai buang
5. Bersifat mesra pengguna sesuai untuk individu yang mempunyai kulit sensitif
6. Mengandungi agen mikro silver antibakteria BacLock di dalam kain nyahbau bakteria dalam masa 24 jam
7. Memiliki kemampuan untuk membuang hingga 99% bakteria dari permukaan dengan hanya menggunakan air
8. Menggunakan gabungan elektrik statik dan tindakan kapilari untuk menarik kotoran dan minyak sehingga ke serat jauh dari permukaan
9. Produk ini diuji bahan bebas kimia mengikut kriteria global STANDARD 100 oleh OEKO-TEX®

✅ MICROFIBER
Ukurannya 1/200 daripada ketebalan sehelai rambut manusia. Bayangkan la betapa halusnya. Dan ia mampu MENYERAP sehingga 7 KALI dari BERATNYA sendiri 😳 Sangat menyerap! Norwex cloth lebih kepada MENGANGKAT dan MENGUMPUL particles berbanding kain lain yang hanya push around the particles.

✅BACLOCK
Baclock stand for Bacterial Lock. Teknologi baclock yang mana tertanam Micro Silver Antibacterial Agen. Ia mampu singkirkan 99% bakteria. Baclock juga membolehkan untuk membuat self-cleaning dan menghalang daripada kain berbau dan berkulat.


Nampak tak beza menggunakan kitchen cloth. Memang ketara berkilat dan bersih.

2 tahun Warranty by NORWEX


Norwex kitchen cloth ni betul-betul menjadi pembantu peribadi di dapur sebagai "Heavy duty" menanggalkan minyak dengan mudah dan cepat. Ia berbaloi untuk dimiliki. So far tangan ena takde alahan atau kering. Nak cuci kain ni pon senang. Jadi kalau korang tertanya-tanya samada patut beli atau tidak, pendapat ena memang berbaloi grab sehelai untuk kegunaan harian di dapur. Superbb!!!

Untuk tempahan denga Norwex Independent Consultant boleh hubungi 


Post a Comment

3 Comments

Atie Zieya said…
good quality kan kain ni
adianiez AIDA said…
ramai juga friends aida jadik ejen kain ni.
sharing di fb :)
tapi aida lom la membeli.
masih maintain dgn kain rakyat marhaen ha ha ha ha...
Bae Roslan said…
macam nak terjebak je haha