KIDAONE ElderBerry + COLOSTRUM pemangkin Antibodi kanak-kanak daripada Wellous Malaysia

KIDAONE ElderBerry + COLOSTRUM pemangkin Antibodi kanak-kanak daripada Wellous Malaysia | Untuk kaum ibu mesti biasa dengar perkataan "Colostrum" kerana terhasil daripada susu ibu yang pertama. Sebab itu pentingnya selepas melahirkan bayi, sedaya upaya untuk terus susukan anak. Kita jangan mind set belum ada susu tapi cuba je bagi sebab hisapan bayi penggalak kepada production susu badan dan itu merupakan imuniti @ antibodi semulajadi yang dipindahkan dari susu ibu. Namun antibodi ini hanya bersifat sementara kerana bukan dihasilkan secara semulajadi oleh tubuh bayi itu sendiri.

Contoh macam anak ena sendiri dah pernah kena HFMD dan Influenza walaupun dia sentiasa mendapatkan rawatan vaksin berjadual. Sebab kanak-kanak mempunyai sistem imuniti badan yang lebih rendah. Ena dah kurangkan aktiviti outdoor sebab penyakit yang sumayyah dapat daripada playground. Tapi sampai bila nak sekat kebebasan dia bermain di luar? Tak kan nak terperap di rumah. Lagi pula sekarang dia dah pra sekolah. Sebagai ibu haruslah cari alternatif makanan tambahan untuk anak. Sampaikan kami ambil kos suntikan kuatkan paru-paru yang berharga RM450 total di Klinik Pakar kanak-kanak. Anak ena juga sangat sensitif pada kucing mudah dapat selesema. So boleh bayangkan tak ena punya level nak protect anak tu camne? 

Jadi jangan mudah jatuhkan hukum apabila melihat ada segelintir ibu bapa suka bagi makanan tambahan atau suplemen. Kami bukan suka-suka beri kalau tak disebabkan selalu jatuh sakit. Vaksin sudah. Suntikan paru-paru, kerap bersihkan diri dan jaga pemakanan kesemuanya ena cuba sehabis baik tapi tetap nak cari solution tambahan supaya sumayyah boleh aktif dan lasak diluar tanpa mudah jatuh sakit.

Satu dunia pula digemparkan dengan Pandemik Covid-19 dan mengikut statistik Malaysia yang dikemukakan daripada Ketua Jabatan Kesihatan Persekitaran dan Pekerjaan, Fakulti Perubatan dan Sains Kesihatan, UPM, Prof Madya Dr Juliana Jalaludin, "Sistem imuniti rendah melawan penyakit antara penyumbang kes kanak-kanak paling ramai dijangkiti Covid-19". Kebetulan PKP (Perintah Kawalan Pergerakan) bermula ketika ena berpantang anak kedua pada tahun ini, jadi kena hadkan aktiviti di luar buat anak. 

Bercerita mengenai "Colostrum" tadi, di mana boleh dapatkan makanan pertama manusia selepas susu ibu?

.

KIDAONE ElderBerry + COLOSTRUM by Wellous Supplement terbaik untuk kanak-kanak

Jadi ena tak perlu risau sebab (KIDAONE Elderberry + Colostrum) mengandungi 3 ramuan khasiat iaitu ekstrak Elderberry hitam daripada Austria, manakala ColustrumOne dan PUREWAY-C Vitamin C daripada Amerika Syarikat. Wellous berjaya menghasilkan formulasi baharu dirumus khas untuk permata kita.  

Formulasi dengan ColostrumOne™ yang berasal dari Amerika Syarikat dan mengandungi 25% Immunoglobulin G

"Kolostrum yang kami pilih menjalani teknik aglomerasi untuk meningkatkan tahap kelarutan serbuk untuk bertukar kepada cecair, sehingga ia mudah larut di dalam usus apabila diambil.

ColostrumOne™ disumberkan secara beretika daripada produk tenusu berkualiti tinggi dan menjalani ujian ketat bagi memastikan kualiti, keselamatan, dan keberkesanan yang tinggi. Ia juga diproses di bawah tekanan dan suhu rendah, dan semburan kering menggunakan wap secara tidak langsung untuk mengekalkan bioaktiviti maksimum.

Selain itu, ia juga mengandungi ekstrak Elderberi yang merupakan salah satu superfood untuk manusia. Dahulu, Elderberi merupakan tumbuhan perubatan yang sering digunakan dan menunjukkan kesan baik terhadap jangkitan saluran pernafasan disebabkan oleh virus dan bakteria. Ia merupakan ramuan utama dalam formulasi yang digunakan semasa epidemik influenza di Sepanyol pada tahun 1918."

Setiap tablet mengandungi 100mg ElderCraft® Ekstrak Elderberi = 7000mg Elderberi

ANTIBATERIA & ANTIVIRUS, menyokong Sistem Imun dan mengurangkan selesema dalam tempoh 24 jam selepas pengambilan


2 tablet kunyah setiap hari. Sesuai untuk berumur 2 tahun ke atas dan boleh mengunyah. Sila kunyah sebelum telan di bawah bimbingan ibu bapa

1. Eldercraft® Ekstrak Elderberi piawaian "anthocyanin" yang berkualiti tinggi dikilangkan oleh Elderberi hitam Austria (Sambucus nigra, L.) dengan menggunakan teknologi hak milik penapisan membran.

2. Mengandungi PureWay-C® - METABOLIT LIPID antioksidan yang lebih kuat mempunyai kelebihan untuk menghapuskan radikal bebas.

3. Kebaikan ColostrumOne™ antibodi utama diaktifkan secara langsung, kaya dengan Protein yang diperlukan untuk pertumbuhan dan tumbesaran dan berfungsi sebagai enzim Antibakteria utama.

4. Perisa Koko dan Beri Tanpa gula tambahan, pewarna dan pengawet.


RM180 / botol (60biji)

Kejayaan terbesar untuk Wellous Malaysia telah memenangi 13 anugerah antaranya : 

1. BrandLaureate Prominent Business BestBrands Award 2018 untuk kategori "Jenama Terbaik dalam Penjagaan Kesihatan - Suplemen" setanding dengan jenama Jimmy Choo, Petronas, Mercedes-Benz, Secret Recipe, Starbucks dan AirAsia

2. Golden Bull Award 2019 untuk kategori "SMEs Award" setanding dengan jenama, Starbucks Coffee, Dragon-I Restaurant, Apple Vacation,Cuckoo dan Healthland

Bukti Lab test produk ini selamat dimakan kerana tiada bahan terlarang.





Dimana nak dapatkan produk, boleh layari laman sesawang di bawah :

 Wellous Sdn Bhd Health Food Company

WEBSITE : https://wellous.com/

FACEBOOK : https://www.facebook.com/WellousMalaysia/ 

INSTAGRAM : https://www.instagram.com/wellousmalaysia_official/


Post a Comment

2 Comments

Atie Zieya said…
mcm bagus jer kan elderberry ni
Sis Lin said…
Sebab semua purple, suka plak nengoknya hehehe..
Mesti sedap tu rasanya..nanti nak belikan untuk anak sedara gak laaa..