Micrite 3D All use Whitening Serum by Swissvita

Kali ni ena nak kongsikan serum untuk mencerahkan kulit wajah.. Kalau sebelum ni ena ada post produk keluaran sama dari Swissvita iaitu Micrite 3D All Use Skin Serum khas untuk awet muda, so kali ni untuk mereka yang mempunyai masalah tona kulit tidak sekata dan kusam.

Satu perkara yang korang perlu tahu SERUM sahaja tidak mencukupi !!! Pastikan ada basic skincare PENCUCI + PELEMBAB. 

Kalau korang pakai serum tapi tak sapu pelembab memang suatu perbuatan yang sia-sia. Serum ibarat baja pokok. Pelembab ibarat air. Konsep sama dengan skincare. Dapat sesuatu????


MICRITE 3D ALL USE WHITENING SERUM


Serum pencerahan kulit 100% bebas alkohol, sesuai untuk pigmentasi, kulit berjeragat, parut jerawat serta tona kulit tidak sekata dan kusam. 

Sangat efektif untuk menghalang pembentukan melanin dengan cepat dan mengurangkan pembentukan melanin. Memperbaiki tekstur kulit dan jika konsisten digunakan, akan memberikan hasil kulit yang glowing.




Bertepatan dengan objektif Swissvita menghasilkan produk Mudah, Selamat dan Berkesan sesuai untuk semua jenis kulit termasuk wanita hamil.

Setiap tiub dirumuskan dengan bahan pemutih yang terbaik untuk mencerahkan seluruh wajah. Tidak akan menyebabkan kerengsaan kulit ataupun kemerahan.

Swissvita mempunyai 5 jenis serum. Jadi tak perlu risau untuk memilih serum yang sesuai untuk masalah kulit :) Menarik tak ?? 

Kalau korang berminat dengan penggunaan serum, korang haruslah tahu bahawa serum sebenar tak kan jual terlalu murah sampai RM10 okey.. Sebab serum bertindak lebih efektif berbanding pelembab. dan tentulah lebih bernilai. Kena ingat satu perkara. "MUKA TAKDE JUAL KAT KEDAI" huhuhuhu...


Untuk mendapatkan produk Swissvita boleh layari laman web berikut:

Website : www.allyoung.my

Facebook : allyoungmalaysia

Instagram : allyoung_my


Post a Comment

5 Comments

Sunah Sakura said…
banyak jugak jenis serum dia ek...
maihiendanang said…
nice tips (((: keep posting
maihiendanang said…
nice tips!!! keep posting (((:
Anonymous said…
Thanks for sharing yohr info. I truly aappreciate your efforts and I am
waiting ffor your next wrte ups thank you once again.
ejulz said…
terbaek serum ni :)