Baju raya 2024 keluaran Butik Kacax kini lebih trending

Rasanya dah 3 tahun baju raya pilihan kami dari butik yang sama iaitu Butik Kacax di Johor Bahru. Sebab utama adalah kualiti kain yang tahan lama, fabrik lembut dan selesa dipakai. Yang bagusnya ada set sedondon. 

Ehh.. awalnya beli? Sebab pernah terjadi tahun lepas saiz dah habis untuk anak-anak. Jadi kali ni memang beli awal selagi stok ada. Risaulah yang kita nak tu tiba-tiba takde saiz. Kami taknak tunggu promosi hujung-hujung Ramadan. Asalkan ada saiz je. hahahaha... Beli awal puas hati banyak pilihan, warna dan saiz.. Rupa-rupanya bila dah sampai je Butik Kacax, dah ramai yang membeli awal taw.

Baju Raya 2024 keluaran Butik Kacax


Tu diaaaaaa.. borong 1 family terus. Korang jangan risau, set untuk suami, isteri dan anak-anak ada okey. Butik Kacax dan Butik Jamilah merupakan dibawah 1 syarikat yang sama. Jadi korang boleh pilih tema terus untuk hari raya.




πŸ’₯ Modern fit πŸ’₯
πŸ’₯ Fabrik premium πŸ’₯
πŸ’₯ Pelbagai design kurta terkini πŸ’₯
πŸ’₯ Baju Melayu cekak musang dan teluk belanga πŸ’₯

Antara design pilihan kami :
πŸ‘• Kurta Modica
πŸ‘• Kurta Presto
πŸ‘• Kurta Lorent
πŸ‘• Kurta Bruno
πŸ‘• Kurta Bergen
πŸ‘• Kurta Luthern









Butik Kacax menawarkan rekaan :

✨ Dewasa dari saiz XS-5XL
✨ Kanak-kanak dari saiz 1-13

πŸ“Œ Lebih 50 pilihan warna
πŸ“Œ Lebih 20 design
πŸ“Œ Set sedondon ayah dan anak
πŸ“Œ Pelbagai material kain yang selesa dan premium (sejuk , selesa , ironless)
πŸ“Œ Variasi pilihan leher , lengan dan cutting




Set sedondon ayah & anak





Di Butik Kacax juga dilengkapi dengan aksesori tambahan.


Kotak eksklusif untuk hadiah tersayang.


Akhirnya beli juga untuk ibu dan anak. hehe.. Sumayyah nak tema hitam. Kebetulan kami tak pernah lagi pakai colour ni. Anak-anak pakai busana Kids Olivia. Eh ngam pula saiz tu.


Kurung Alisa koleksi terbaru Baju Raya 2024 dari Butik Jamilah.


LAMAN RASMI KACAX

BUTIK KACAX ANGSANA MALL JOHOR BAHRU

Alamat : Angsana JB Mall, L3.41, LEVEL 3, Jalan Tampoi, 81200 Johor Bahru, Johor

✨ 10am-10pm

BUTIK KACAX UDA BUSINESS CENTRE (UBC), JB

Alamat : No. 24, Jalan Padi Emas 1/4, Uda Business Centre, Bandar Baru Uda, Johor Bahru

πŸ“ Belakang Jakel / Maybank Uda
✨ 10am-7pm

Butik JAMILAH Level 3 & Level 4, Angsana Mall Johor Bahru

Booth JAMILAH Level 2 (berhadapan AR RAHNU, Depan Butik KACAX level 2)

Post a Comment

0 Comments