Pencapaian Pasti Ar-raihan sesi 2022 kawasan Bakri

Alhamdulillah walaupon bukan juara keseluruhan tapi at least dapat membawa pulang hadiah juara untuk beberapa kategori yang dipertandingkan sepanjang sesi 2022 yang lepas. Kami percaya usaha ini datang dari anak-anak dengan dorongan ibu bapa yang sentiasa membantu kami membimbing anak-anak untuk menyerlahkan bakat. Semoga mereka terus maju di peringkat sekolah rendah nanti.




Kejohanan Sukan PASTI Kawasan Bakri yang melibatkan seramai 527 murid daripada 10 buah cawangan PASTI Kawasan Bakri. Kehadiran lebih 1000 orang murid dan ibubapa yang memeriahkan Kejohanan ini yang telah berlangsung di Kompleks Sukan Maktab Teknik PDRM Bakri.


Program Alam Ria PASTI Kawasan Bakri yang di SK Bakri Batu 5, Bakri, Muar pada 26 November lalu. Seramai 135 murid terlibat sebagai peserta bagi acara yang dipertadingkan seperti Nasyid, Kalam Jamaie, Hafazan, Sajak, Bercerita, Khutbah, & Pidato. Hafazan Lelaki & Perempuan diungguli oleh murid PASTI Ar-Raihan dari Pasti kami. Nasyid dan bercerita di tempat kedua.

Penat lelah kami terbalas bila dapat melihat pencapaian anak-anak yang memberangsangkan. Semoga sesi 2023 ni ada rezeki untuk kami lagi.

Post a Comment

0 Comments