Tisu Carina We Care we Love memenuhi kehendak pengguna

Tisu ni memang barang keperluan yang wajib ada dalam rumah. Lagi-lagi ada anak kecil ni, kena standby stok buat lap kotoran mulut dan tangan selepas makan. Bila travel kena pastikan ada bawa isi dalam bag dan juga di dalam kereta. Mudah kan emergency tak jumpa toilet ke atau malas nak berhenti tepi jalan, at least ada lah tisu basah. Jaid tisu jenama apa yang ena yakin gunakan?

Tisu Carina hanya menggunakan 100% pulpa dara dan 100% kapas tulen asli 


Ena memilih rangkaian tisu jenama Carina kerana yakin dengan kualitinya yang tidak menggunakan bahan kitar semula. Kulit ena jenis sensitif, jadi sudah tentu agak cerewet memilih tisu yang sesuai dipakai seisi keluarga.

Carina ditubuhkan pada tahun 2009 sebagai pengeluar tisu pertama Malaysia bagi memenuhi permintaan negara tropika tersebut. Penghasilan tisu Carina yang menggunakan hanya 100% pulpa dara dan 100% kapas tulen asli membolehkan Carina memberikan keselesaan kepada orang ramai disamping mengekalkan standard kualiti produk. Ia adalah pilihan terbaik untuk mereka yang berkulit sensitif kerana produk yang dihasilkan oleh Carina tidak mengandungi sebarang komponen kitar semula, justeru menjadikannya lembut pada kulit dan tahan lasak.

Dengan iklim subtropika yang lembap di rantau ini, Carina percaya tisu berkualiti tinggi adalah penting dan sangat berguna kerana ia lebih bersih, mudah dan mesra keluarga, serta untuk kegunaan sendiri. Selain itu, tisu Carina juga mesra alam kerana ia larut dalam air, melindungi bukan sahaja anda tetapi juga alam sekitar.

Bertempat di Lembah Klang, Malaysia, produk Carina dihasilkan dan diedarkan di seluruh Malaysia terus kepada pengguna. Oleh itu, di sebalik kualiti produk Carina yang baik, harganya turut berpatutan untuk setiap lapisan masyarakat.


Products Dry Tissue
1.CARINA HANDKERCHIEF Tissue
2.CARINA WALLET Tissue
3.CARINA Box Tissue
4.CARINA Kitchen Tissue

Tisu Carina jenis kering sentiasa menjadi pilihan. Ianya lembut disapu pada muka, tebal dan tahan lasak. Pembungkusan sederhana Carina Handkerchief Tissue menjadikannya ideal dan sesuai untuk kegunaan harian. 


Carina Wallet Tissue ni senang ena nak bawa ke mana-mana sebab boleh masuk poket baju atau di dalam handbag selaras dengan konsep on-the-go wallet.



Products Wet Tissue
1.CARINA Wipes
2.CARINA Antibacterial Wipes

Tisu basah wajib ada sejak ada anak pertama lagi.hehe. Sehingga kini mesti ada stok dalam rumah dan di dalam kereta. Bila kita ada travel keluar, tisu basah penting buat emergency nak bersihkan kotoran bila anak selalu makan dalam kereta. Mak-mak je faham pentingnya tisu basah. Tekstur Carina Wipes yang lembut, sesuai digunakan untuk pembersihan dan pembasmian kuman bagi menanggalkan kotoran atau cecair dari kulit atau permukaan.


Products Cotton set
1.CARINA Cotton Bud
2.CARINA Facial Cotton

Rangkaian Carina Cotton pula juga diperbuat daripada kapas asli, lembut, tahan lasak dan mempunyai kadar penyerapan yang tinggi sesuai untuk kegunaan peribadi dan juga penjagaan bayi. Rangkaian produk yang luas daripada Carina ini dapat memenuhi keperluan harian anda untuk mengamalkan gaya hidup yang lebih baik, bersih dan sihat. baguslah Carina ni, lengkap semua set ada dari kapas, tisu sampai ke cutton bud ada.

CARINA 2023 berazam dengan tema "We Care, We Love"


Carina Gift Box Set
Original price : RM35
Promotion price : RM29.90

Carina melancarkan kempen terbaharunya "We Care, We Love", dengan menampilkan 4 siri utama untuk memenuhi permintaan pasaran dengan menghasilkan produk berkualiti tinggi akan mempengaruhi dan menghasilkan penjagaan dan kasih sayang yang lebih baik untuk keluarga. #CarinaCares terhadap anda dan keluarga anda.

1. Penjagaan Kecantikan (Beauty Care) – Siri Tisu Kering Carina diperbuat daripada 100% PURE VIRGIN PULP untuk memastikan kebersihannya, menjadikan ia lembut dan selamat digunakan pada kulit, termasuk kulit sensitif, dan Siri Kapas yang diperbuat daripada 100% PURE COTTON yang sesuai untuk kegunaan kecantikan kerana ia bersifat hypoallergenic dan tidak akan menyebabkan iritasi dan kerosakan kulit kerana kapas yang digunakan adalah bahan semula jadi yang asli.

2. Penjagaan Bilik Mandi (Toiletries Care) – Tisu Bilik Mandi dengan 3 lapisan, menjadikan ia lebih kuat dan lembut untuk digunakan.

3. Peralatan Dapur (Kitchenware) - Siri Tisu Dapur kami menjadikan permukaan dapur dan peralatan bersih, berkilat dan bebas calar. Ia membantu membersihkan kaunter dapur dan peralatan serta menyental tumpahan cecair.

4. Penjagaan Kesihatan (Health Care) – Siri Tisu Basah kami mengandungi 99% air, bebas paraben yang tidak menyebabkan sensitiviti kulit dan alahan.

Mempunyai 8 Carina Must-have Hygiene products

• Carina Handkerchief Tissue x2
• Carina Wallet Tissue
• Carina Box Tissue
• Carina Antibacterial Wipes
• Carina Wet Wipes x2
• Carina Cotton Bud (400s’)
• Carina Cotton Bud (80s’ x3)
• Carina Facial Tissue
• Online Cash Voucher worth RM5
• Surprise Angpao up to RM88 via TNG for lucky box!

**Sila ambil perhatian bahawa, di pasaran, Carina Gift Box Set TIDAK termasuk 
1. Carina Kitchen Roll (boleh dibeli di kedai fizikal atau online)
2. Carina Limited Edition We Love We Care Bag (GWP dengan pembelian RM 40 dan ke atas)


LIMITED EDITION We Love We Care Bag

Jom sertai Contest CARINA Review & *WIN


Jumlah 100 pemenang untuk *MENANGI 3 bulan Bekalan Rumah setiap bulan
Jumlah bernilai RM 150 / Pemenang

Cara MENYERTAI:
1. Muat naik Foto/VIDEO Ulasan pengalaman anda dengan MANA-MANA produk siri CARINA di Facebook/Instagram/ Tiktok
2. Beritahu kami sebab anda akan mengesyorkannya & tag @CARINA rasmi Facebook / Instagram / Tiktok
3. Hashtags #MYCarina #WeCareWeLove (pastikan post anda adalah umum).

*Terma & Syarat:
1. Tempoh kempen: SEKARANG- 30 April 2023
2. #300 #Penilai Terbaik akan dipilih untuk MENANG 3 Bulan Bekalan Rumah Carina bernilai RM150. Kami akan screenshot pemenang dan umumkan pemenang di halaman Facebook kami bermula dari Feb 2023. Sila nantikan!
3. Hadiah tidak boleh ditukar, tidak boleh dipindah milik, dan tidak boleh ditebus dengan wang tunai atau hadiah lain. Kami berhak untuk mengubah suai dan meminda terma dan syarat tanpa notis terlebih dahulu.
4. Resit WAJIB ditunjukkan untuk menuntut hadiah.
5. Setiap pemenang hanya sah untuk menuntut sekali sahaja, Nama & resit Pembelian yang sama tidak dibenarkan.
6. Resit pembelian sah dari 1 Jan 2023- 31 April 2023 sahaja.
7. Baucar tunai bernilai RM150 adalah untuk pembelian produk CARINA sahaja, setiap baucar tunai RM50 hanya sah selama 1 bulan.
8. Carina berhak untuk mengubah suai dan meminda terma dan syarat tanpa notis terlebih dahulu.


Di manakah anda boleh mendapatkan produk Carina?

Produk Carina boleh diperolehi di pasaraya mahupun atas talian (Online). Dimana boleh dapatkan Carina Gift Box?
1. Aeon Big (Cawangan terpilih)
2. Mix Store (Cawangan terpilih @ IOI City Mall)
3. Hot Market @ Berjaya Times Square
4. Tong Hup Trading, Melaka

Shopee : https://shopee.com.my/carina.os

Lazada : https://www.lazada.com.my/wangzheng-care/

TopzMall : https://topzmall.com/store/789

..............................................................................................................

LAMAN WEB RASMI CARINA MALAYSIA

Facebook : https://www.facebook.com/profile.php?id=100086976432740

Instagram : https://www.instagram.com/carina.malaysia/

Tiktok : https://www.tiktok.com/@carinamalaysia

#MildAndGentle #comfortable #pure #SoftAndTender #CarinaMalaysia #CarinaCares #HealthyTissue #VITAMEDIA #CARINA #WeCareWeLove #beautytissue #BetterLife #CarinaMY #MYCarina #Tissue #CarinaTissue #handkerchieftissue #handkerchief #VirginPulp #PurePulp #Wallettissue #CarinaLavender #CarinaGreentea #CarinaRose #CarinaEveryday #CarinaPure #CarinaCaringLife #CarinaForAll #BetterwithCarina #CarinaFamily #Carina100natural #CarinaNature

Post a Comment

1 Comments

aienienka said…
Kita selalu cari Carina aje, semua dia mampu milik hehe