Rumah terbuka 2022 setelah berakhirnya PKP

Alhamdulillah tahun ni dapat juga buat jamuan raya untuk kenalan rapat dan jiran di teratak kami, Muar. Itu pon plan last minute jadi tak dapat jemput ramai sangat. Bukan apa takut tak terlayan tetamu. Yelah kami 4 beranak je. huhu. Terima kasih buat semua tetamu kami yang sudi hadir dari 2 petang sampai ke 11 malam pada hari Ahad cuti Wesak 15/5/2022.


Seronok dapat jumpa berbual. Bukan apa kalau jumpa hari-hari pon belum tentu sempat berborak masing-masing sibuk dengan kerja. Masa ni lah nak rapatkan hubungan. Ada yang tak dapat bergambar sebab nak cepat. hehe. Takpelah janji dapat berbual dan jamu orang makan. Gambar makanan pon tak sempat ambil sebab masa tu tiba-tiba hujan masa nak angkat makanan order. Lauk simple Bihun goreng singapore, sambal ikan bilis, nugget dan Roti jala.


Majlis simple je. tapi bermakna dapat bersua muka yang dah bertahun tak jumpa sejak PKP. Jiran pertama kali pindah pon kami dapat berkenalan. Itu lah bagus ni rumah terbuka. Yang tak kenal kita boleh kenal. :)

Post a Comment

0 Comments