ツ Teman Tapi Mesra

Cantik luar dan sihat dalaman dengan Kitsui WhiteBerries BB Beaute dan Kitsui Fedloss Fibre D’Tox

Cantik luar dan sihat dalaman dengan Kitsui WhiteBerries BB Beaute dan Kitsui Fedloss Fibre D’Tox | Ena memang pengguna Kitsui sebab tak perlu risau pon amalkan, bahan kandungan selamat dan terbukti berkesan. Ada berkotak-kotak di rumah.hehe.. Jadi kalau korang nak tahu apa rahsia ena cergas dan slim di rumah ena amalkan Kitsui. Tak percaya boleh tengok apa kebaikannya di bawah.

Mencerahkan kulit dan detoks dalaman dengan Kitsui

Ena try pula produk baharu dari Kitsui ni. Serious sedap ! Sebab ena suka rasa jus asli masam-masam gitu. Kalau terlampau manis rasanya sudah ditambah dengan gula tambahan kan? Memang berbeza.

Ramuan Semulajadi untuk anda

Kitsui ini diformulasikan secara unik untuk anda dengan Ramuan Halal Semulajadi yang dipilih khas dari yang terbaik untuk keperluan pemakanan gaya hidup moden harian anda. Cantik Semulajadi !!!

Sijil yang diperakui sah bebas bahan yang membahayakan


Semua produk dibawah jenama Kitsui telah melalui dan lulus ujian keselamatan dan ujian makmal, malah telah mendapat sijil halal dari kilang bertaraf GMP sebelum dipasarkan kepada orang ramai melalui Farmasi Watsons & Guardian yang terkemuka di Malaysia.


Kitsui adalah produk jenama tempatan yang telah bertapak di pasaran tempatan lebih dari 20 tahun dan antara jenama paling dipercayai dan laris di Guardian dan Watsons. Sebab itu ena tak risau amalkan Kitsui!

Kitsui WhiteBerries BB Beaute

Jika korang ada masalah-masalah kulit berikut, ena sarankan untuk mencuba Kitsui WhiteBerries BB Beaute ni:
Jerawat
Pigmentasi
Kulit kusam dan kering
Liang roma besar dan parut jerawat
Lingkaran gelap bawah mata
Kedutan mata dan kedutan senyuman
Tona kulit tidak sekata

Fungsi Kitsui WhiteBerries BB Beaute :


Bahan terkandung di dalam Kitsui WhiteBerries BB Beaute :


1. Formulasi terkini dari Korea
2. Menggunakan teknik pembekuan berpekatan tinggi untuk dijadikan serbuk
3. Menggunakan mesin vakum TANPA menggunakan vakum alkohol
4. Teknologi & bueh Beri dari Itali

Lihat perbezaan produk jenama X, Y VS Kitsui WhiteBerries BB Beaute :


Berbaloi untuk di cuba. Harga mampu milik dan kesannya dapat dilihat dengan cepat. Kulit ena semakin lembut dan lembab.

* Waktu pengambilan yang disarankan adalah selepas sarapan atau sebelum tidur.


1. Sediakan shaker untuk membancuh air
2. Campurkan 1 paket 15grams ke dalam 150ml air suam ke dalam shaker
3. Goncang sehingga larut dan diminum sebaik selepas penyediaan. Minum air yang banyak sepanjang hari untuk kesan terbaik.

** Perhatian : Jika anda menyusu, sedang mengambil ubat, hamil atau kemungkinan hamil atau ada alahan, sila rujuk kepada doktor atau penasihat perubatan sebelum mengambil sebarang makanan tambahan.

Lihat testimoni pengguna Kitsui WhiteBerries BB Beaute :




Kitsui Fedloss Fibre D’Tox


Tanda-tanda badan kita berlebihan toksin adalah seperti berikut :

Bau badan
Bau mulut
Cepat letih
Masalah kulit

Masalah pencernaan disebabkan oleh :

Suka makanan berlemak
Kurang makanan serat
Tiada masa bersenam
Kurang minum air
Makan berlebihan

Jika korang ada tanda masalah di atas, kena cuba Kitsui Fedloss Fibre D'Tox yang dirumus khas untuk masalah pencernaan



Bayangkan ada pelbagai buah-buahan didalamnya yang kita tak mampu nak amal dan cari bahan ini sendiri dalam sehari. Ena sejenis yang tak rajin nak blend buah apa lagi nak buat smoothie. Jadi mudah consume Kitsui Fedloss Fibre D’Tox dan rasnaya manis-manis buah.


Lihat perbezaan produk jenama X, Y VS Kitsui Fedloss Fibre D’Tox :

 
Favourite ena nampaknya lepas ni sebab ena ada masalah keletihan dan mudah terlelap di siang hari. Letih kan anak sulung PDPR, nak jaga anak kecil lagi. Kalau boleh ena nak kekal cergas dan dalam masa sama slim.hehe. Asyik memasak ni jadi kuat makan. Jadi malam je cepat-cepat ena amalkan. Esok pagi laju je pergi toilet.


* Waktu pengambilan yang disarankan adalah selepas sarapan atau sebelum tidur.


1. Sediakan shaker untuk membancuh air
2. Campurkan 1 paket 15grams ke dalam 150ml air suam ke dalam shaker
3. Goncang sehingga larut dan diminum sebaik selepas penyediaan. Minum air yang banyak sepanjang hari untuk kesan terbaik.

Lihat testimoni Kitsui Fedloss Fibre D’Tox :



Dimana nak dapatkan produk berkualiti dan selamat ini boleh layari laman sesawang berikut.

Laman sesawang rasmi Kitsui Malaysia

Instagram :

Facebook :

Tik Tok :

Shopee : 

Website :

0 Chantiq Manis: